MOODBOARD

 
Hej på er! Har nu vaknat upp sakta men säkert ur min feberkoma, nja kanske inte riktigt, men det var
inte långt därifrån. I söndags när jag kom hem var jag trött men kunde bara sova en timme på hela natten.
Vaknade upp med feber, huvudvärk och ont i halsen. Så måndagen har jag inget minne utav, jag har fått
minnesförlust. 40 graders feber och bara en massa sömn - sen ingen ström på det. Så denhär Simone märkte
jag inte så mycket av, konstigt nog. Inte nog med det!!! I tisdags var jag och fick pencilin (har tydligen halsfluss)
så efter att ha tagit tabletterna i två dagar märkte jag att jag var alldeles rödprickig över hela kroppen och likaså
i ansiktet fast det ser ut som sår. Så jag ser numera ut som en prickigkorv! Fick nya tabletter utskrivna idag så
nu ska det väl lägga sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0