YOU SAID WHAT?

Gammal bild från 2011
 
Vill börja med att säga välkommen till er som fortfarande läser min blogg dagligen, även fast
det inte hänt så mycket här på sistonde. Även välkommen till er som kanske är nya, OCH
välkommen till mig själv (haha). Tänkte lägga mitt uppehåll lite åt sidan och säger NU KÖR VI!
Springer runt som en dåre och stressar som bara den, håller på att fixa mig. Ska fira min älskade
vän Jossan som fyllt 20 år samt att hon och två andra vänner i dagarna kommit hem från deras
resa i Australien. Gissa om jag har saknat dem!!! Så nu är vinet på kylning och solen skiner.
Kan inte bli så mycket bättre? Tänkte även damma av min kamera som legat och samlat på sig damm..
Typ. Så lite bilder från ikväll kommer jag bjuda på imorgon, skoj va? Hej sålänge och ha en underbar
lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0