GUIDED BY A BEATING HEART

Linne / H&M, Shorts / Gina Tricot, Glasögon / Notme.se, Skor / Nelly
 
Hej alla fina människor! Hoppas ni mår bra och att ni NJUTER av det fina vädret.
Min helg har varit, utan att överdriva, riktigt bra! I fredags var vi några tjejer på mitt sommarställe
i Hällevik. Det bjöds på god mat, god dricka och sjönsång. Runt halv elva snåret begav vi oss in
mot Sölvesborg och dansade hela natten på Altonas bakgård. Hemfärden hemåt var väl inte lika trevlig -
men det gjorde minsann ingenting. Jag stannade i Hällevik hela helgen och tog det väääldigt lugnt, så jag
har lapat sol och nu ser jag lite ut som en bränd kräfta på bakdelen.
Nu kallar strax jobbet, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0