GRABB-IGT

 
Mönstrad blå skjorta / Elvine, Vit skjorta / Jack & Jones, Shorts / SUIT, Seglarskor / Asos.com

Jag får ofta höra av killar att tjejer kan handla både billigt OCH snyggt, och gissa vad, det kan ni
grabbar också göra. Det handlar helt enkelt om vilja, am i right? Visst jag handlar både budget och lite
dyrare när jag känner att mitt hjärta slog lite extra för ''vad det nu är''. Jag älskar James Dean stylen - vit
t-shirt, skinnjacka, svarta jeans och ett par rayban till det. Enkelt och snyggt! Men en annan grej som, enligt
mig är ett säkert kort är.... (trumvirvel) seglarskorna. Hallå, tänk till ett par bruna ben, ett par schysta shorts och
en snygg skjorta. En gammal trend som aldrig går ur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0