BODYLICIOUS

 
Slog upp mina blå ganska tidigt idag, solen sipprar in så härligt genom fönstret!
Men, vill tipsa er om denhär helt underbara boken som jag köpte igår, har vart på jakt efter den
ett tag och igår hittade jag äntligen den! Jag läste snabbt igenom några sidor och shit, vilka tjejer!
Det där med ett ''hälsosamt liv'' är ganska viktigt för mig. Eftersom många av er vet att jag lidit av
anorexi i x antal år (nu är jag frisk vill jag tillägga). Men de första åren i tonåren var väldigt hårda
för mig och min kropp. Att svälta är inte rätt. Så, att leva nyttigt är det bästa om hänt min kropp
och denna boken är verkligen en inspirationskälla!! Spring och köp i närmsta bokhandel vettja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0