DEEP WORDS

Hej finisar! Sitter med en stor kopp kaffe och känner att jag måste dela med mig lite av mitt tänkande,
det är trots allt det en blogg är till för. Right? Tänker på hur lyckligt lottad jag känner mig.
Det är sällan man tänker på det, eftersom man är mestadels uppe i högvarv och inte har tid för att
känna av det där som gjort att man är den man är idag. Jag har ett fantastiskt liv, helt underbar familj
och utan mina vänner hade jag aaldrig varit den glada människa som jag är idag. Man blir så lycklig
inombords bara man tänker på det! Dessutom älskar jag det yrke som jag pluggar till, som jag
verkligen brinner för. Och det är väl precis så det ska vara? Att trots den hårda tid jag har genomgått,
äntligen funnit något som fått mig och le. Vilket jag en tid i mitt liv trodde att jag aldrig mer skulle få
göra - le åt livet!
 
Så, nu vill jag att ni ska tänka efter och uppskatta alla små liksom stora saker i ert liv. Värdesätt det och
värdesätt människorna omkring dig som får dig att bli en bättre människa, en människa där du trivs
med dig själv!
 

Kommentarer
Postat av: Klara

<3

2012-09-22 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0