MY WEEKEND

Hej snyggisar! Jag vet jag vet jag veet, jag har varit sämst på att uppdatera denhär veckan.
Men jag började veckan med att vara sjuk, följt av skola, träning och plugg! Jag har med andra
ord haft fullt upp och inte känt för att blogga ''halvhjärtat''. I fredags slutade jag jobba sent,
efter det var det snabba ryck och sen hem till Maja på avskedsmiddag och utgång. Hon åker till S.F
nästa tisdag.Och igår var det ännu en avskedsmiddag som vankades, Thailand väntas Pontus som
åker nu på tisdag, efter det blev det en sväng på T-baren. Man kan kort och gott säga att
det har varit en avskedshelg.. Tråkigt nog! Men jag önskar mina fina vänner all lycka såklart,
även fast det kommer bli såå tomt!
Nu då? Ikväll ska vi ha lite familjemiddag med hela familjen samlad, mysigt!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0