SMINKTIPS

Märket är Clinique och jag använder mig utav färgen ''Invisible bright''. 
 
Okej, över till tipset nu då! Denhär lilla tuben kan faktiskt göra stora underverk.
Har du ojämn hy eller kanske gamla ärr som du stör dig på? Porer som ditt smink
inte riktigt täcker? Här är en produkt som passar perfekt! Eftersom jag hade lite acne
för ett par år sedan har jag några ärr som jag stör mig på, och denhär krämen täcker ungefär
50% av ojämn hy samt porer. Man blir inte alls sådär glansig som man blir efter några timmar,
utan denhär hjälper till att hålla sminket matt och fräscht. Hur bra? När jag var i Malmö
i fredags fick jag en prov, och var supernöjd. Så det fick helt enkelt bli ett köp idag!
280 rikstaler gick den loss på, såå värt priset tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0