HELG

Hej kära ni! Förlåt för frånvaron, men i fredags var vi ett gäng hemma hos Alex och drack lite tillsammans.
Efter det blev det Depå, hade en riktigt rolig kväll faktiskt. Med en hel del dans kan jag lova, fötterna
mådde inte bra.. Men det var inte det enda, mådde som jag förtjänade igår. En ''jesus kristus-fylla'',
en sådan som man inte står upp förrens tredje dagen. Efter en halv dags sängliggande, tog jag idag tag i
träningen med Jossan och Felicia. Ikväll blir det förmodligen Satc-maraton och myspys! Imorgon drar
jag och några tjejer till Gekås, för att (hoppas jag) hitta några fynd. Nu blev det långt.. Menmen!
Hörs senare med några bilder. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0