YOU TOOK MY BODY INTO YOURS

Hej på er! Sitter med mina 13 cm klackar på, fick precis hem de och jag är superNÖJD. Pretty löjligt kan man tycka att jag sitter med de på inomhus haha! I varje fall så tänker jag inte gå ut i detta regnet, ska spendera min lediga dag inne med saker upp över öronen som ska göras.
Satt och kollade igenom Elins blogg innan och fick syn på hennes egendesignade ansiktssmycke, själv tycker jag det är grymt snyggt, och hon bär upp det SÅ bra. Kika i arkivet så finner du några bilder; Elins blogg

Kommentarer
Postat av: Josefin

Läckert, tror att chics nya modebloggare Sania Claus hade på sig ett sånt när hon var på modeveckan i Paris :)

2010-10-20 @ 18:10:09
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0