TAKE ME TO THE TOP.

Vill bara säga att GUD SÅ GLAD NI GÖR MIG. Tack alla ni, ni är för söta fina och rara! Jag blir verkligen rörd av era fina ord, både kommentarer och mejl som verkligen rullat in på senaste tid:) Jag hoppas att ni för allt i världen stannar! En stor fet kyss på er!!
Ni kan knappast ha missat den långa trenden, har du svårt att få bruna ben kan det vara en fördel! Men inte bara det, verkligen enkelt och snyggt, och jag har verkligen fastnat för det. Love it. Man kan matcha med hur mycket somhelst. Här tex, Saras svarta klänning från h&m, själv ska jag inköpa mig en i randig.



Pic by; Saralinneea 


Kommentarer
Postat av: hedvig

jag har bytt namn till hedvighedvig.devote.se, ifall du undrade! /föredetta lingonskrutt (haha)

2010-05-29 @ 14:22:38
URL: http://hedvighedvig.devote.se
Postat av: amanda

riktigt snyggt! ;D diggar din stil :)

2010-06-01 @ 17:43:08
URL: http://amandaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0