ABOUT ME

Du heter: Elin

Smeknamn: Elinpelin, lilla jag, Olga, Pajlin, Pajjas..

Låt som när du är ledsen sörjer till: Evanescene - My Immortal

Beroende av: För mycket.. haha.

Vad tror folk om dig? Oj, det får du fråga dem om. Nej men det är väldigt olika har jag fått höra, bland annat snäll, rolig och bitchig(?)

Stämmer det? Allt stämmer, förrutom bitchig, kan jag verkligen inte hålla med om!

Vad får du oftast komplimanger för? Ögon och kläder.

Hur imponerar man på dig? Man ska vara sig själv, stå för sina åsikter och ha hög självkänsla, det är bland det viktigaste.

Brukar du skratta för dig själv? Haha FÖR ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Min mobil är sönder så jag kan tyvärr inte kolla, men säkerligen nått kul sms från Adam.

Var bor du? 2 mil utanför Kristianstad.

Trivs du där? Ja jag trivs för tillfället, dock tänker jag inte spendera hela mitt liv här!

Har du haft sex idag? Nope.

Hur svarar du i mobilen? ''Hejsvej det är Elin'', ''Aa hej det är Elin''

Vem ringde du senast? Emil.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ''Vart ska jag hämta dig?''

Antal timmar sömn inatt: 7 tror jag.

Sov du ensam: I did.

Brukar du komma i tid: Jaa, när jag vill ;p

Hur känner du dig nu: Blandat - förkyld, glad, lycklig, ledsen.

Vanligaste färg på dina kläder: Jag älskar att blanda, men svart är nog vanligast.

Vad tycker du om fötter: Inget speciellt egentligen, varken gull eller JÄTTEäckligt.

Vad saknar du: En person kanske, hihi.

Hade du en bra kväll igår: Jaa det hade jag!

Favorit dryck på morgonen: Juice tror jag nog.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Skoldagar runt 11, på helger och lov är det på morgonkvisten.

Är du blyg? Neej!

Sysslar du med någon idrott: Nix, jag slutade faktiskt nyligen på fotboll.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag nog, jag hoppas, har nog upplevt det själv!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, jag hade haft sex!!

Är du nöjd med ditt liv: Just nu JA!

Är du bortskämd: Mjaa, ibland.

Vad gör du i morgon: Vad händer på söndagar?

Vad är det värsta du vet? Oäkta människor och spindlar.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Världens bästa!

Vad är det finaste du fått? Oj, jag kan inte bestämma mig för en..

En speciell dag du minns: När jag blev inlagd på ett hem pga. min anorexi, en dag jag minns som igår.

Du samlar på: Smycken av alla möjliga sorter.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Semi eller Johanna.

När grät du senast: Jag gråter aldrig nu för tiden, men ibland så måste jag gråta ut mina tårar, det kan jag göra om jag lyssnar på en sorglig låt eller något!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Uppleva mina livs drömmar, när jag kommit på vad det är!

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Ja i think so.

Är du musikalisk? Ja det får jag nog säga va!

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola light, vitaminwater eller vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Jajjemen:)

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Oh ja..

Biter du på naglarna: Nä nä nä, bara när jag är äckligt nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0