DON'T EVEN TRY, HE SAID. I DID, AND NOW I'M FAMOUS.

Hoppas allt är bra med mina solstrålar idag, i veckan kommer en ny camera - FINALLY!!
Igår var jag ledig, vid elva tog jag mig in till stan för att luncha med Klara Cornelia Josefin och Robin, mys! Efter att Josefin och Robin leftat satt vi sndra kvar och efter det gick vi även runt i stan, fick med mig hem lite smått och gptt, men bilder på VAD får ni dessvärre vänta på! Nu ska jag snart iväg till min kusin Matilda som tar sin konfirmation idag, där vi ska äta och ha trevligt med våran sjuka släkt! Ikväll ska Malin Lisa och Nellie firas, party.
Igår vaknade jag tiiiiiiiiidigt, lite sömnig kanske




Kommentarer
Postat av: Filippa Maria Matilda Nyman

titta in & tyck till om h&m:s nya kollektion och mina favoriter, kram!

2010-04-24 @ 17:42:23
URL: http://waterrr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0