LISTA AV 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det blev en hel del faktiskt!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kan inte komma på något speciellt, låt säga att jag inte hade något. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Spanien och Danmark.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Ja absolut, mera kärlek skulle inte skada!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Oj, en massa.. Bland annat Magalufveckan
som var väldigt speciell!
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag valde rätt inriktning när det gällde skola, bland annat.
9. Största misstaget? Att lita på opålitliga människor?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, men ingen allvarligt.
11. Bästa köpet? Hm, något klädesplagg
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skor, såklart..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket gjorde mig glad, mina fina vänner och familj!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Hela Veronica Maggios album var 2011 för mig.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Oj, allt det jag inte gjorde, som man ångrar i efterhand.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänka. Haha.
18. Hur tillbringde du julen? Hemma hos mina kusiner med fina släkten!
19. Blev du kär i år? Nej!
20. Favoritprogram på TV? Sex and the City och så måste jag också säga Big Brother..
21. Bästa boken du läste i år? Elsa- böckerna, i alla lägen.
22. Största musikaliska upptäckten? Swedish house maffia? 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar och gott sällskap
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej inte vad jag kan minnas.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Hade en middag med de närmaste tjejerna, för att sedan
avsluta kvällen hemma hos Stoffe!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det nog!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Väldigt blandad!
29. Vad fick dig att må bra? Alla fina vänner.
30. De bästa nya människorna du träffade? Oj, svår fråga.. Har träffat många nya fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0