HAVE A LOVE-FILLED DAY

Jag säger JISSES så trött jag är, trodde jag hade sovit ut idag men icke, och nu somnade jag om på soffan igen. Inatt sov jag ca jag klockan fem och var uppe på benen vid 11 tiden, resultatet nu kanske? Har iallafall idag vart och ätit dagens mcdonalds glass med daim och kolasås med några utav mina tjejer + har avnjutit världens godaste räkor med familjen. Vad har ni för er?

Bilder från i onsdags då vi hade en ''Hejdå-fika'' för Sandra Felicia Vickie och Sanna, jäklarna befinner sig nu i Ayia Napa. Gissa hur det känns att sitta hemma här i regnet...

Kommentarer
Postat av: EllanA

Du vill inte ha besök idag? :)

2010-08-15 @ 10:38:28
URL: http://ellana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0