KLAGAR'N

Hej finisar! Attans så tråkigt, jag har vart sjuk sedan i lördags och legat i princip orkelös hela tiden.
Det är först idag som jag orkat ta mit UT och njuta av vädret. Dock är det ingen infektion i kroppen,
utan det är min allergi som spökar. Pollen - igen. Det är verkligen olika från person till person, men jag
brukar alltid bli riktigt dålig när allt blomstrar. Nu ska det väl inte va så farligt får vi väl hoppas..
Och uppdateringen har också sugit, men har inte känns någon vidare inspiration eller ork de
senaste dagarna. Vädret kanske piggar på? Let's hope so! Nu blev detta megalångt.. Men jag hoppas att
ni njuter av vädret mer än jag, ha ha. Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0