SEG UPDATE

Hej mina fina, och förlåt för den otroligt sega uppdateringen från min sida de senaste dagarna.
Men jag har, utan att överdriva, haft fullt upp. I tisdags så fyllde jag ju som sagt 20 år, det känns
helt sjukt.. Minns t.e.x min 15årsdag så himla väl! Men 20 år och ingen ungdom längre känns
inte så pjåkigt.. haha! Firade min dag med lite släkt och mina fina tjejkompisar kom över på 
mat och något glas vin, mysmys! Fick bland annat en ny kamera, WIIIE! Finally!
Och igår var jag i skolan och efter det jobbade jag.. Idag hade jag en lektion inställd och efter
det slutade jag, så sprang en snabbis på stan för att handla present till mammsi! 
Nu däremot sitter jag och ska försöka få en massa plugg-göra gjort. Fy!
Nu blev detta jättelångt kände jag, men vi hörs senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0