SOME WHITE ROSES IN MY HAIR

Glitter 129 kr/st

Hej finisar, hoppas ni mår toppen! Vill börja med att säga grattis till alla er som tog studenten i fredags (eller
kanske tidigare), STORT GRATTIS! Själv jobbade jag och därefter var jag hemma hos familjen Rosberg för
att fira Oliver! Och ja jävlar vilket hålligång - riktigt bra kväll må jag säga!! Dagen efter var väl mindre bra..
Jaja, idag innan jag svirade om till jobbet gick jag en snabbis på stan och fick med mig detta fina diadem.
Där fanns i en hel del färger, dock var det med rosa/vita blommor slut.. Fasen med!! Tycker dessa var hur
fina somhelst, och har man inte tid för att fixa med en egen krans på midsommar är dessa perfekta!
Ni finner de på Glitter :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Lyckerius

Så fint!

2013-07-03 @ 19:24:52
URL: http://klacksko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0