VACATION

Tre bilder från Cypern
Host host - hej! Nu tänkte jag inte fortsätta att klaga, även fast jag hellre skulle vilja fira denhär fredagen
lite annorlunda. T.e.x med ett glas rosé i handen och glädjas åt att två av mina älskade vänner fyller
20 år idag. Nejdå, då ska jag fortfarande dras med en intensiv värk i både huvud och kropp. EN jävla veckas
helvete. Sitter däremot och kollar på resor, allt ifrån partylockande Mallorca, soliga Cannes, till shoppingstaden
New York som jag aaaalltid velat åka till. Och det ska jag också, snart, om jag får bestämma.
En veckas semester med Linn på Cypern gick fort, alldeles för fort! Jag hade behövt en vecka till, minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0