MY MONDAY

Världens finaste Linn
 
Hola fellas, hur mår ni? Att köra intervaller med världens lårkaka är inget jag kan rekomendera. Tvi fan vad
ont det gör. Nåväl, efter någon timme i skolan träffade jag min älskade vän Linn, som alltid får mig att må så
himla bra! En riktig glädjespridare kan jag lova - lunch, fika och massa babbel! Efter det var jag på ett lovande möte och därefter drog jag mig mot jobbet! Dagens köp? En kalender där jag ska försöka få ordning och reda på mitt liv. Fick även ett fint paket på posten som jag tänkte visa er lite senare :)
Lyssna på denhär godingen sålänge.

Kommentarer
Postat av: Linn

Puss min fina hjärtevän!

2013-08-25 @ 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0