5 SANNINGAR

Hej mina vänner! Eftersom att jag är sjuk och uttråkad, tänkte jag köra på 5 sanningar om mig. Wööp!
 
1. Jag mår väldigt dåligt när jag är i närheten av spindlar, jag HATAR dem. Men de verkar gilla mig..
2. Jag finner inget somhelst intresse av att laga mat, baka osv. Alltså, jag trivs inte i köket utan
sitter helst bredvid och pratar. Mina vänner tycker det iaf!
3. Jag är en slarver när det gäller pennor, jag kan ha två pennor på mig och inom några minuter slarvat
bort båda två. I skolan för några år sedan lånade jag pennor av en klasskamrat, i princip varje dag.
Jag fick dåligt samvete, och köpte några nya till henne..
4. Dricker gärna mitt kaffe med sugrör, brukar dock inte göra detta. Men risken för gula tänder minskas! Haha.
5. När jag började 7:an på högstadiet fick jag en sjukdom som heter anorexi, och det var många år utav
rent helvete. Och jag hade absolut inte klarat av den långa resan utan mina vänner ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0