TIPS TIPS

 
Som jag skrev igår så tänkte jag visa två produkter som jag använder och som jag gillar
väldigt mycket!
 
X-lash: Många frågar mig ifall jag har lösögonfransar eller om jag gjort ögonfransförlängning,
nu kan jag en gång för alla säga att NEJ, det har jag inte! Det är denna produkt som fått
mina fransar att både bli längre och fylligare. Jag hade ganska långa fransar innan jag
började med X-lash, men ville få de tätare och tjockare. Serumet har verkligen fungerat
på mig, så det vore konstigt om jag inte skulle tipsa om det. Du kan läsa mer om det här
 
Rouge: En annan produkt jag vill tipsa om är dethär rouget! Jag har länge letat efter något
som inte har för mycket rosa och rött i sig. Hittade dethär på Åhléns och attans vad jag gillar
det. Ger kindbenen en perfekt lyster och jättefin färg. Märket är Isadora och färgen heter
24 Sugar Brown. Tips tips!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej ja e Rebeccas mamm. Jo om xlash alltså ja håller med. Jag har rätt långa innan men efter jag kört me de där a de inte sant blev svartare tätare o längre så sjukt bra helt otroligt o jättekul att de fungerar :) Ha de bra

2012-10-29 @ 18:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0