HUR JAG MATCHAR MED HÖGA BYXOR

Jag fick frågan för ett tag sedan ''Hur skulle du matcha med höga byxor?'', som jag dessvärre hade glömt
bort att svara på! Jag själv kör oftast på höga byxor/shorts/jeans eftersom jag gillar det och för att det är
båda snyggt och bekvämt. Det är ju väldigt viktigt att vara bekväm i det som man sätter på sig! Det finns
också många olika sätt att matcha, jag kommer köra på den vita skjortan nedstoppad samt T-shirts med alla
dess olika färger, en färgbomb helt enkelt. Vilket ser väldigt casual ut men samtidigt läckert! + att jag älskar
slitna T-shirts med balla tryck på och söta toppar! Även i vår kommer det köras på Nude/vitt och ljusa toner.
Mina axlar kommer bära ljusbeige och silver-kavajer till, mums!

Kommentarer
Postat av: elin

Jättefin blogg!

Kommentera gärna min och säg vad jag ska förbättra med min :D

2011-03-03 @ 22:13:55
URL: http://eeli-n.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0