THE FIRST NIGHT YOU SAW ME UNDRESS WHILE I CHANGED INTO MY PYJAMAS.

Hej gullisar! Jag sitter och hostar som bara den.. Men jag var uppe med tuppen idag även fast jag somnade vid 3 tiden. Gårdagen bjöd på som sagt massa mys i Åhus med kära vänner. Lyckades glömma min camera hemma hos Felle, men träffar hon och de andra tjejerna senare idag så då ska jag haffa tillbaka den och bjuda er på bilder!
Inte nog med det, världens käraste EMELIE ESSBRANT blir hela 17 bast idag - Grattis mitt hjärta! Blir en dunderfika på detta senare idag. Pyyyss


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv.Hej Elin! Tack så väldigt mycket!

2010-05-14 @ 10:44:58
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0