YOU CRASH'D IN TO MY HEART.

Det har hänt massvis, outfits-bilder och foton i huvudtaget är tagna. Men min camera är inte riktigt som den ska.. Man blir så otroligt trött. SÅ NU är jag på jakt efter en systemkamera för ett rimligt pris!
Igår var jag på möte med skolan som gick kanon, efter det gick jag i stan med mamma en stund. Jag fick hem mina efterlängtade vagabond-skor, en söt nudefärgad blus samt en svart långklänning från H&m, jag är smått förälskad i den..
Sen träffade jag min efterlängtade Johanna, vi åt middag på en mysig kina-resturang och sen såg vi ''Änglavakt'' på bio. Jag gillade den, den gick rakt in i hjärtat kan man säga, otroligt mysig kväll mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin blogg! :)

2010-04-17 @ 17:30:05
URL: http://sofielindgren.devote.se/
Postat av: Inez

Fan vilken grym blogg du har! Kolla gärna in våran :) Kram

2010-04-17 @ 23:18:11
URL: http://outstandings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0