WHY'D YOU HAVE TO MAKE ME FEAR SUCH A BEAUTIFUL THING?

Kvällen igår var något otroligt lyckad, vi var ca 7 pers som dog av skratt stup i kvarten - vilket resulterade magkramp, har inte skrattat så mycket på länge. JosefinCorneliaLouiceOskarFilipTobbe.

Nu till något helt annat, jag vaknade upp vid elva efter att somnat runt fyra imorse. Rätt seg idag, men jag kan glädjas utav vädret, underbart!
Jag försökte med ett videoinlägg igår innan jag begav mig på mötet.. Får väl kika på dem, har inte vågat göra det! Men ska göra det nu innan jag drar ut i solen tänkte jag, kanske kommer upp senare idag. Nu ska jag fixa en god blåbärssmoothie, mummma!


Kommentarer
Postat av: erica

smoothie så gott. underbart väder idag! :)

KRAM

2010-04-07 @ 19:49:12
URL: http://lailaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0